مرکز آموزش علمی کاربردی فراسان

وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی

مرکز آموزش علمی کاربردی فراسان

وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی

مرکز آموزش علمی کاربردی فراسان
پیام های کوتاه
نویسندگان

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

روز دانشجو بر کارآفرینان ایران فردا مبارک

روز دانشجو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۴
دانشگاه فراسان
باسمه تعالی

http://up.campin.ir/view/1016671/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88.jpg

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این بیانیه آمده است:

16 آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)

آرمان استکبار ستیزی و نفی ظلم همواره به عنوان یکی از بزرگترین درس های مکتب عاشورا برای جوانان ایران اسلامی سرمشق و الگو بوده است. شصت و دو سال پیش در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خونپاک دانشجویان که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

امروزه نیز دانشگاهیان کشور که فرزندانی چون احمدی روشن، شهریاری، تهرانی مقدم و دیگر شهدای برومند را تقدیم آستان الهی کرده است، با بهره جستن از میراث تاریخی، علمی و تجربه گران قدر انقلاب اسلامی، مسیر حرکت خود را در راستای شکل گیری تمدن نوین اسلامی که همان جامعه آرمانی اسلام است، انتخاب و نقش آفرینی کرده و خواهند نمود. لذا در جهت مقابله با این حرکت انقلابی دشمنان نظام و میهن اسلامی، دانشگاه و دانشجو را آماج بزرگترین توطئه ها قرار داده و ضمن وحشت از بالابردن پرچم علم و پر رنگ کردن شعارهای انقلابی در دانشگاهها، برای مقابله با این حرکت برنامه ریزی‌ها و هزینه‌های سنگینی می‌کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با تربیت دانشجویان کارآفرینِ مومن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار نظام اسلامی و دارای بصیرت دینی و سیاسی- که تقدیم شهدای مدافع حرم نیز گواه این ادعاست- حرکت همه جانبة خود را در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی با سرعت روزافزونتری ادامه می دهد و با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی منطقه و درک لزوم وحدت و بصیرت و همدلی و هم‌زبانی در سایه سار ولایت، و درایت دولت تدبیر و امید گفتمان علمی- مهارتی را تؤام با اخلاق و معنویت گفتمان غالب دانشگاه نموده و در مسیر سرعت پیشرفت کشور تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا به آفاق شناخته نشده عرصه های علم و فناوری دست یابد.

اینجانب نیز ضمن عرض تبریک روز دانشجو به عموم دانشجویان کشور بویژه دانشجویان مهارت­آفرین دانشگاه جامع علمی کاربردی، آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه باریتعالی خواستارم و امیدوارم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشید.

 

                                                                             محمد اخباری

                                                                                  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۱
دانشگاه فراسان